Februari



- Jag hade en frågestund, och fick massor av frågor!


- Somnade på våran långa rast vi hade på måndagar när jag gick på ätradal.


- Jag åkte till backen med ätradal, åkte mest med Clara, och levde livet!


- Bild ifrån högst upp i "stora backen".


- Tog fullt med egobilder!


- Kollade på OS, och bloggade massor om det.


- Kollade på Melodifestivalen och hejade på Ola och Eric Saade.


- Visade upp flera av mina outfits.


- Åkte till Frölundaborg och tittade på BHC's match.


- Vaknade upp och hittade att Tre kronor åkt ut ur OS mot slovakien.


- Min mobil gick sönder, och jag var förtvivlad.


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0