Hiss&Diss!

Ja, jag tänkte för ovanlighetensskull (gjort det en gång innan;) Hissa&dissa!


Jag vill hissa:
- Matlagning! - ååh, jag bara ääälskar det! ångrar lite att jag inte gåt hotell&restaurang på gymnasiet! :/

- Kärlek! - Kärlek är underbart, det kan iingen säga! det finns så många olika sätt att uppleva kärlek på, och jag hoppas att alla har kärlek i sitt liv på någotsätt!


Jag vill dissa:
- Ulricehamns Kommun!! - Vi kan inte duscha hemma (äckligt, jag vet!!) för det är stopp typ i röret där vattnet rinner ut. Och för 2 veckorsedan hade vi en slamsugare här, då fick vi betala cirka 2500 kr, för att han skulle fixa det, och det funkade först, men inte så länge, så i torsdags var en slamsugare här igen, och då slapp vi betala, för stoppet är på kommunens mark, och det är snart en vecka sedan han var här, och kommunen har inte gjort någonting?! jag fick för fan duscha mitt hår i diskhon i köket innan :o ><

- Bråk!! - Jag hatar att bråka, och det spelar ingen roll vem jag bråkar med, jag hatar det, för jag mår ALLTID så jäkla dåligt utav det, och jag visar det så jävla tydligt, grinar som fan, och blir bara surare och surare och säger dummare saker hela tiden .. :(

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0