Mars.

Oj, mars var en månad som fick det bästa slutet någonsin! hihi♥


(hade den bilden på det inlägget så tog samma bild..)
Jag och Johan gjorde slut(för typ, miljonte gången? ;)


La upp typ, 1000 egobilder?!
Här är en av alla..


Velade fram och tillbaka ännu mer med oscar..
Tog dock en random bild.


Var så otroligt ledsen för att hockey säsongen tog slut..


Tyckte att det kändes sååå mycket bättre att vara kvinna, på internationella kvinnodagen!


Kollade på innebandy, då mina två bröder mötet varandra! (:
Bilden är på min ena bror!


Möblerade om i mitt rum.


Åkte på skuttet!


Var på Emma&Melissas födelsedagsfest!


Johan och jag gjorde slut, IGEN.


Och clara stod upp för mig med sina söta små regler!


Blev tillsammans med Johan igen, och denna gången håller det föralltid♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0