P I Z Z A

Yesbox!
Gick ner till stan när jag var klar med webbdesignen, var klar vid en kvart över 9, så då gick Jag, Pontus och Simon ner till stan (: Vi gick först till Team sportia så jag köpte mina träningsgrejer till mig och mamma, som jag ska visa för er senare :) Sen gick vi till Game, och Lindex och tillsist köpte vi varsin pizza och tjockade oss med ;) hihi!

Sitter nu i skolan igen, ska ha matte om en kvart, lockar ingenstans. Är inte på så bra humör heller, men det får gå..

Efter skolan ska jag hem, lägga mig i min säng och ligga där resten av kvällen, och bara tycka synd om mig själv..

Nej, vi hörs hemma sen. PUSS.


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0