suriiis

Hej igen!
Sitter i skolan nu, och min lärare är inte här än? trots det gick han efter mig när jag kom till skolan, men gick in i Bytingens klassrum istället för vårat? liksom, vafan. Men antagligen så har våran jävla mentor inte sagt nått om att vi inte har lektion idag heller, som alltid när vi inte ska ha lektion. FAN. Tänk, nu hade jag kunnat ligga hemma och sova, och ta bussen in vid 11.25, så hade jag kommit hit till skolan typ, 12, hade varit perfekt, då hade jag gått på idrotten, och sluppit sitta här och ruttna. FANFANFAN! är ganska sur som ni märker, och min älskling är hemma och sjukis, så han sover, så jag har ingen att prata med heller :(

aja, skitsamma. PUSS.


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0