18 Januari

Godmorgon!
åh fyfan vad trött jag är! Men jag kom upp (lite för sent) och kom tillslut iväg till skolan iallafall, vilket är braaaa! :)

Sov hos min kära pojkvän inatt igen, det var väl behövligt efter min dag igår, var inte på så värst bra humör och mådde riktigt dåligt. Men jag har ju världens bästa pojkvän som fanns där för mig, hihi♥

Nu sitter jag alltså i skolan och har svenska, hade ju kunnat vara roligare, menmen! så kan det gå ;) I eftermiggad är det engelska som gäller, och vi ska få en ny lärare ;o blir spännandeee. (;

hihi, efter skolan idag ska jag hem och äta lite, sen ska jag träffa Malin, deeet var länge sedan sist nu! herregud, vi som var bästa vänner innan har inte träffats sedan hm, skolavslutningen? eller kanske träffats lite snabbt bara! det är gaalet!

Nej, nu ska jag börja arbeta I think, vi hörs senare!
PUSS!


slötttt gammal bild tagen från Malin (:

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0