13 Juli 2011

Godmorgon!
Jag jobbar idag, och jag är faktiskt inte trött(inte jätte iallafall)!
Idag vet jag knappt vad jag ska göra,eller jo, jag ska lagerplacera och lite sånt, sen blir det väl till att städa (><)..

Igår åkte jag ju med mamma in till Ulricehamn ochsjukgymnasten, fast istället för att följa med henne in på vårdcentralen så gick jag ner till Ica och mötte upp min fina pojkvän! Han hade tagit bort sina stygn, och så väntade han på mig i ulricehamn, hihi♥ Vi gick in på Ica och köpte både revben, baguetter, grillad kyckling och massa, för vi skulle ha mat både på kvällen och till lunch idag var det ju tänkt.. fast vi åt tacos på kvällen, och jag har med mig revben till lunch idag, haha! Hjärtat mitt fixade dock ingen lunch till sig och sin pappa, så han får äta mackor hela dagen.. stackarn!

Just nu sitter jag och väntar på att det nya bioprogrammet ska komma ut, så jag kan boka biljetter tills på fredag då jag och Johan ska in till Borås och kolla på Harry Potter och Dödsrelikerna del 2 och sen äta gott och sova hos min bror :)


Nej, nu slår klockan 7, och då ska jag börja jobba istället!
Kommer upp en grej här om ca 1 timma, så kika in då(om ni inte läser det senare än det här då, för hur många läser min blogg klockan 7 på morgonen?)
PUSS


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0