Heart

Du är mitt allt.♥
Du är min sol, för du lyser upp mina dagar.♥
Du är min måne, för du ligger där jämte mig varje natt.♥
Du är mitt allt.♥


Kärlek är inte att hitta någon att leva med, det gäller att hitta någon man inte kan leva utan. Och jag kan inte leva utan dig Johan. Johan Kjell Hedendahl&Ida Angelina Johansson, det ska vara vi föralltid! För jag har hittat den jag inte kan leva utan. Utan dig har jag inget som lyser upp min dag, jag har ingen som ligger där jämte mig och jag har ingen som kommer till mig när jag behöver det. Du har alltid funnits där under alla gånger jag verkligen behövt det. Jag har aldrig haft någon som dig förut. Du är mitt livs kärlek. Det bara är så. Vi är som helan och halvan, ying och yang, vi är så jävla olika ibland, men jag vet att vi hör ihop ändå. Mitt hjärta slår för dig, endast dig. Jag har aldrig i hela mitt liv känt såhär, och jag kan svära på att jag aldrig kommer känna såhär för någon annan.

För att citera Chris Medina "what are words if you really don't mean them when you say them?" Ja, vad är meningen med att säga att jag älskar dig, om jag inte skulle mena det? Jag menar det med hela mitt hjärta, Du har hela mitt hjärta älskling! Jag älskar att se dig vakna på morgonen, när du öppnar dina ögon, tittar på min och somnar nästan om igen, och jag älskar när jag vaknar och du ligger och tittar på mig, Jag älskar allt med dig!♥
En tanke på dig, får mig att le. En bild på dig, får mig att le. Ett sms från dig, får mig att le. Allt med dig får mig att le. Ja, vi kan bråka, och vi kan vara oense, men det spelar ingen roll. DU får mig att le.

Tack för det!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0