I'm sorry!

hej!
Shit, jag vet att jag sugit rejält på att blogga.. Men har sovit hos älskling nu i flera dagar, och har inte tillgång till dator så mycker här, och det är så jäääkla krångligt att mobilblogga >< Tycker blogg.se ska skaffa sig en android app snart alltså!
Jaja, jag bloggar nu iallafall, och imon ska jag och hela Johans familj typ, åka upp till Norrköping för hans bror bor där och hans barn fyller 1 år! så vi ska upp dit och fira henne :) har lånat med mig mammas kamera, så jag kanske kommer med lite bilder :)
Vi hörs en annan dag!
PUSS!
en bild från båtresan i turkiet!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0