This Friday night

Hej igen!
Jag har ätit ena delen av min baguette nu, delade den i två delar nämligen :) Ska snart fortsätta jobba och sen får vi se :)

Jag är så otroligt taggad för ikväll! Först åker jag hem efter jobbet, eller jag och mamma ska handla först, sen åker jag antagligen upp till älskling, så åker vi till Borås och min brors lägenhet, Så ska vi laga lite mat och mysa eller nått, sen vid 21 ska vi vara i biosalongen och kolla på Harry Potter och dödsrelikerna Del 2! Jag är sååå nervös! Tänk att det här är sista filmen, jag har läst böckerna och sett filmerna så många gånger, att det ska ta slut nu, är helt otroligt :o



Ska nog fortsätta jobba nu, vi hörs senare!
PUSS!


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0