true talent

Hej!
Gud, har ni sett reklamen för programmet true talent? det är ett program där endast sångrösten räknas, inte hur man ser ut.. och vet ni vad? Jag har precis sökt in dit! Tror knappast att jag kommer komma med, men jag kan alltid hoppas, och det är ju alltid bättre att ha försökt eller hur?



tänkte mest bara säga att jag lever, och att hjärtat mitt mår mycket bättre.. Han fick nämligen en järnflis i magen när han skulle hugga isär stora stockar med en kil och en slägga, så han har sytt och har största blåmärket, ever typ! Men han har inte alls lika ont, och nu ska jag börja sova hemma tror jag, så då blir det nog massa bloggning!

Jag ska dock bege mig till sängen nu, för jag ska upp och jobba imon, shit!
PUSS!


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0