ej 100%

Hej!
Jag och hjärtat mitt tar det otroligt lugnt idag, ingen av oss mår helt 100%, så vi sa att vi tar en lugn dag idag :)
Igår kväll gick vi ut och åt själva, otroligt mysigt! Sedan gick vi ner till shoppingen och köpte två plånböcker hade kunnat shoppa mer, men min hals igår var helt förstörd så då valde vi att gå hem istället :)

Hur är värdet hemma?
här är det såååklart strålande sol och ca 30-35°C det känns så jäkla skönt! fast jag har tappat bort mig i vilken dag det är, haha! lite jobbigt, men idag är det måndag va?.. (;

Nej, nu ska vi käka lite, vi hörs ikväll eller liknande :)
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0