hothothot!

Hej!
åh, värmen är amazing!!
Dagen idag har jag och hjärtat mitt solat, badat och shoppat (:

Igår när vi kom till hotellet så drog vi på oss badkläder och drog ner till badet, såå skönt! Senare på kvällen åt vi på hotellet, och jäklar vad dålig service. Kanske inte ska klaga egentligen, men nog får man klaga när man får vänta i över 35 minuter på maten? höll bara koll på klockan tills det gått 35 minuter, så efter det vet jag inte hur lång tid det tog.. Sen skulle vi sova, men det gick inte så bra, somnade ca.. 2:40 tror jag ><

Orkar inte skriva så mycket, men sitter och väntar på mat nu igen, as, blir en grillad kyckling idag :)

Nej, hm vi hörs nog imorgon efter vi varit iväg på stranden och solat och badat :)

PUSS FRÅN VÄRMEN!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0