I love the weather!

Hej på er!
Usch, idag mår jag inte alls bra :(
Innan var jag bara snuvig och så, men nu är min hals helt förstörd känns det som.. blir nog till att åka till en läkare imon, känns inte bra :( Idag var vi nere vid stranden en sväng, blev inte långvarigt dock, iochmed att min hals är fuckad..

Nu sitter jag iallafall nere i restaurangen med en fet cola (: känns skönt att vara på semester, men dåligt att vara sjuk. Någon dag i veckan nu så blir det nog ett vattenland I think! alla bilder kommer att komma efter resan förresten, för min dator har jättedåligt RAM-minne (tror jag att det är iallafall) så den är otroligt seg :( men ni får kanske någon enstaka bild någon gång då och då :)


Jag och min stora cola (: hihi


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0