I will make you dizzy, BAM!

Hej!
Medans mobilen sitter lite på laddning passar jag på att blogga!
Imorse gick jag upp vid 8 för att jag skulle följa med min söta mammis till sjukan. Hon har problem med ett knä, och nu blir det sjukgymnast och grejer, haha! Sedan tog vi bilen till Ica och köpte lite grejer, drog till apoteket och skaffade knäskydd till henne också :) Sen åkte jag och hämtade min moped hos min älskling, och åkte sedan hem. Väl hemma nu så har jag städat lite på mitt rum, sovit, kollat på O.C, och städat lite till. Snart ska jag dra mig iväg till fristad, ska köpa lite grejer, dels till tacon jag och älskling ska laga ikväll, och sen vill jag ha lite mer vitamin well! Shit vad goda dom är! Ska köpa upp så jag har ett helt lager hemma, haha :)
Bilderna från resan kommer någon dag, troligtvis imorgon, om min dator vill samarbeta med mig vill säga, haha ;) har en sån där liten söt mini-pc och dom är såååååå sega, haha!
Hörs senare, PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0