I'm the one you wanna be

Hej!
Har inte bloggat på ett bra tag, men det är så mycket annat som händer och jag har inte alls tid känns det som.
Kan hända att bloggen hamnar lite på is nu ett tag. Familjen och annat är min högsta prioritering just nu, hoppas verkligen ni förstår!
Kärleksproblem är något jag inte orkar med. sen att jag har blivit så extremt trött på sistone är annat som jag inte heller orkar med. Men det är sånt man får ta. Dock får Dessies låt Whatcha got mig på bättre humör!
Looking good from tip to toe
Whatchu waiting for, let’s go
New jeans, high heels,
I got everything check
Everybody look at me, I’m the one you wanna be
Lush lips, lovely legs
Ida makes you dizzy, Bam!


Du gör mig lycklig hjärtat♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: Anonym

upp med bilder från resan iaf:):)

2011-06-27 @ 21:32:39

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0