sunsunsun

Hej!
Jag sitter vid hotellets dator, och det finns varken å eller ä(kopierade fran facebook nu, haha!) men sa ni vet och inte tror att jag ar helt dum ;)

Idag har vi solat som vanligt ;D Sen har vi bokat tva utflyckter! Imorgon ska vl pa fyrhjulings safarı, baby ska köra fyrhjulingen och sa (: ska bli awesome! Sen pa mandag ska vi pa en batutflyckt, ska ocksa bli kul, ni kommer fa en miljon bilder nar vi kommer hem! :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. ar extremt frustrerad just nu. eller snarare irriterad. menmen, sa far det va.

Vi hörs imorgom efter safarit!
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0