Idrott

Hej!
Det här är ett tidinställt inlägg, för nu vid 12 börjar min idrott, som jag tänkte ta mig tid att berätta lite om :)

Idrotten på min skola är lite speciell, för vi har ingen riktig idrottshall. Istället åker vi runt till olika platser, då har vi tre idrottslektioner på varje plats, till exempel hade vi tennis i 3 veckor, i tennishallen då såklart. Och nu har vi Styrketräning på Studio Aktiv! Vilket jag älskar! Vi ska skapa vårat eget träningsprogram för en vecka, och även beskriva varför vi tränar på det sätt vi gör och vad vi vill träna upp mest och sånt! Jag skulle faktiskt kunna lägga upp det här om ni är intresserade av att se hur mitt träningsprogram skulle se ut :)

Vi hörs när jag kommer hem senare, Jag och mitt hjärta sover hos mig inatt(blev inte så förra natten!), så då kan jag blogga lite mer, bara jag orkar :)

PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0