todays it's Wednesday

Hej!
Sitter i min brors lägenhet, börjar ju inte skolan förän vid 12 (:

Jag och min baby var duktiga igår! Först gick vi ut och joggade, fast vi gick lite med för han fick ont i vaderna och jag fick en sån fruktansvärd håll. Iallafall, när vi kom hem använde vi en träningsDVD som jag tog med mig hemifrån och OJ! vad jobbigt det var, haha! Men det kändes så jäkla skönt efteråt.

Sen åt vi kvällsmat och gick och la oss. Imorse när vi gick upp duschade vi direkt, och sedan åt vi frukost och åkte sedan in till borås.

Har två bilder jag ska visa er, men dom kommer i skolan senare, om jag inte glömt min USB kabel, men jag tror inte det :)

Nu ska jag äta vaniljyoghurt och frosties, mums♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0