today is a nice day!

Godmorgon!
Jag sitter i skolan och är jättepigg och taggad, just för att det är FREDAAAG!

Nu under mediakunskapen ska vi kolla på film - The social network - filmen om Facebook! Jag har inte sett den, men velat se den ett bra tag, så det ska bli kul att kolla på den :)


Filmen om facebook (:

På Webbdesignen, vet jag inte vad vi ska göra, vi ska gå igenom provet vet jag, som jag verkligen inte har klarat, det vore sensation om jag har klarat det :p Sen tror jag vi skulle börja med flash, får se :)


Flashy-Flashy ;) haha!

Ikväll ska jag vara hemma själv med Mamma, vi ska nog kolla på film och äta lite mat, och sen på kvällen ska hon köra mig till min älskling, hihi :)

Nej, ska kolla på filmen nu, PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0