But either way Baby I'm gone.

Hej!
Jag sitter hemma och har nyss städat mitt rum, var jäkligt behövligt!
Nu sitter jag och ska göra klart lite skoluppgifter, lika bra att ha det gjort! :)
Nästa vecka är faktiskt sista hela veckan i skolan :o
veckan efter går vi bara till Onsdagen, och veckan efter det går vi tisdag och på onsdagen har vi skolavslutning :o
Det är helt jävla otroligt hur fort allt har gått!!
Och även fast jag varit ganska skeptisk till linjen så är jag faktiskt ganska nöjd nu, gillar klassen iallafall! :)

Idag är det awesome väder förresten, suger som fan att jag inte har min kamera hemma :(
menmen..

Vi hörs senare, för ikväll sover jag ensam.. :(
PUSS!


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0