done

Hej!
Har precis gjort klart mitt prov med Pontus och Simon, det blev nog ganska bra tror jag, hoppas verkligen det! Men vi får se! Nu ska vi ha rast sen ska vi gå igenom alla svar och sen slutar vi :) 

När vi har slutat drar jag mig ner till stan och möter upp min babe, och sen åker vi till knalleland tror jag, hihi (: Ska kolla bikini och så ska jag köpa födelsedagspresent till min bror som fyller år på Måndag, blir toppen!
Förresten, jag har ÄNTLIGEN köpt hörlurar nu, blev ett par Philips SHP 2500, med 6 meter sladd, hahaha!
Kan försöka slänga upp en bild senare :)

Vi hörs senare eller imon!
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0