Mediekunskap

Hej igen! :)
Jag har precis ätit lunch, vi fick pizza buffé idag, tycker inte det är så gott för jag hatar att det är massa olika saker på, jag vill endast ha skinka och ost på min pizza, så det är inte så roligt när vi får det tyvärr :(
Nu i eftermiddag ska vi ha Mediekunskap, och vi ska skapa vårat eget prov, haha! vi ska göra provet nästa vecka, men jag tror det är bra att vi ska skapa provet själva :) Hela klassen ska hjälpas åt så det blir nog bra :)
Nu i helgen vet jag inte vad som händer faktiskt, hjärtat mitt ska klippa gräset hos sin morfar så jag ska åka hem en sväng, sen har vi tänkt att vi ska fotografera lite i helgen om det blir fint väder, det vore awesome! vill ha fina vårbilder på oss nu, hihi :)

Nu ska jag börja med min mediekunskap!
Hörs senare, PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0