of the map

Hej!
Sitter i skolan och har webbdesign, jag är total körd för vi ska göra en hemsida och jag kan ingenting.. Vi ska typ göra design till en hemsida, och vi ska göra designen, innehållet, helt köret.. och jag kan ingenting typ, de känns sådär..

Men jag ska göra mitt bästa och hoppas att jag får G i denna kursen :)

Jag har inte bloggat så mycket för att jag jobbade hela förra helgen, plus att jag var och hjälpte till i tisdags, i onsdags var jag hos mamma på morgonen och sen hade jag matte i lite mer än en timma, och igår mådde jag inte bra så var inte med på idrotten så hjälpte mamma istället. Men idag är jag i skolan och ska blogga lite iallafall :)
Nej, ska försöka jobba lite nu..

PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0