My weekend!

Hej!
Jag sitter nu i skolan och njuter, för det är endast 5 skoldagar kvar nuuu! :D
Känns så jäkla bra, men samtidigt inte, för det har gått så otroligt fort :o Men det ska bli skönt med sommarlov och det ska bli skönt att få vila upp sig nu! Sen en utlandsresa med min älskling kommer inte heller sitta fel (även om mamma också ska med, haha!). Sol, bad, värme och mys på stan, åh vad jag längtar!
Nej, men jag tänkte berätta om min helg :)
I fredags så hade jag och älskling en myskväll med burnout 3 och bacardi breezer och så, det var otroligt mysigt och vi hade så jäkla kul!
En bild från spelet Burnout 3
[Källa: klicka här!]
Lördag:
Lördagen var sådär, jag mådde inte så bra på hela dagen utan kände mig otroligt hängig och trött och ont i huvudet och så vidare, så jag blev sängliggande typ hela dagen.. inte lika kul kanske.. men så är det ibland. På kvällen mådde jag bättre och då kollade vi champions League finalen där Barcelona vann över Manchester United, till det drack vi bacardi igen, och sen åt vi otroligt god ungsgrillad kyckling och pommes frites :)

Söndag:
Söndagen började ganska bra, var otroligt trött men ändå på bra humör, låg och kollade på min älskling i en tio minuter innan han vaknade, så söt!♥ Sen spelade vi lite, myste som sjutton och sen skulle han spela match, då åkte jag, johans mamma, och johans två systrar med, för det var ju ändå min fina älsklings första match i rångedalatröjan!! :D Och min älskling fick börja från start! Jag kunde verkligen inte sluta le, jag var så jävla lycklig och stolt över honom, han fick börja från start och hade fått spela hela matchen om han velat, kan ju till lägga att rångedala vann med 6-2 över hössna! hihi!


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0