20 månader

Godmorgon!
Idag är jag på bra humör, trots att jag är lite trött. Det är ju en underbar dag idag!
20 hela månader har jag och min kära Johan varit tillsammans idag, gud,  det känns som att det var igår vi blev tillsammans♥

Idag vankas det jobb igen, men jag gillar't! och efteråt ska jag in till ulricehamn och äta lite med älskling sen ska vi mysa har jag bestämt♥ Eller jag hoppas på det, gå omkring i ulricehamn i mörkret under alla ljus och sånt där, det är myspys!♥

Förresten vet ni vad? jag "skapade" min egen maträtt igår, har ju mat med mig till jobbet varje dag, och igår när jag skulle laga mat så tänkte jag egentligen gjort min currykyckling gryta. Men istället fick jag något ryck och istället för curry tog jag i ädelost, salt och peppar, och OJ VAD GOTT DET VAR! haha!

Nu ska jag ta på mig strumpor och sånt där, vid 8.20 går bussen så har inte speciellt bråttom, men det är bäst att vara klar med allt innan, för annars kommer jag glömma något ;)

Ha en bra dag!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0