28 november

Godmorgon!
Nu är det en ny vecka, och efter en toppen helg hemma hos Johan och ett bra avslut på helgen med en konsert av hans morfar i kyrkan och sedan en pizza till kvällsmat, ja det var en av de bästa helgerna på länge!! 

Denna veckan är det elgiganten som gäller, börjar halv 10 och vad jag tror så slutar vi mellan 18 och 19. Blir rockigt. Not. menmen! Det är nya tag som gäller, och trots att det är minus ute, så är det här en bra dag! Fick sova jämte min fina pojkvän och ha en mysig morgon med honom, så jag klagar inte! :)

Iochmed att jag antagligen slutar sååå jävla sent nu, så blir det väl inte så mycket bloggning heller, men det visste ni väl redan...

Nu ska jag ut och gå med hundarna i dessa isvindar som vi har, och sedan käka frulle!
Ha en bra daaag!

Another pic, taken by me (:

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0