a day off

Hej på er!
Idag är jag ledig, såå skönt!
började med att jag åkte in till Borås för att kolla A-lagets träning, men orkade inte för det var så himla kallt.. så då gick jag och kollade efter en julklapp lite snabbt sen åkte jag till stan handlade morötter och kattmat(haha sjuk fetish?) och sen till subway, köpte lunch och sen hem! :) Var skönt att vara för mig själv lite, välbehövligt kändes det som! :)

Nu ska jag snart åka och handla igen för mamma vill ha hem saker till att dippa grönsaker, så då vart det till att åka iväg igen.. (hennes bil är på service så hon kan inte åka själv ;)

Här får ni en bild jag är väldigt stolt över ifrån hockeyn:
Bilden är på #3 Rasmus Ericsson :)

Ha en fortsatt bra dag! :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0