I huvudet på mig cirkulerar allting som borde ha hänt

Godmorgon!
Jag vet att jag inte bloggar så mycket nu längre, men jag har verkligen inte tid, jag jobbar 8-15, och till exempel som igår så var det hockey och när jag jobbar där så ska jag vara där vid 5. Och emellan allting så ska jag ha tid att vara med Johan, och leva ett liv. det är mycket just nu, i huvudet på mig cirkulerar fela tusen tankar på en och samma gång. 

Dock är jag glad att jag har världens bästa arbetskamrater både i skolan jag är i nu, och på hockeyn, sen har jag världens bästa pojkvän, som är där för mig HELA TIDEN

Jag får se när jag kommer tillbaka, någon dag blir det iallafall.. <3

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0