Weekend

Hej på er!
Hur har eran helg varit? min har varit toppen!

I fredags var det ju match och då hade jag jättemycket att göra så såg inte så mycket utav matchen, men jag fick en present, och inte utav kansliet som jag egentligen var på, utan av spelarna!♥
Och mina två texter som kom upp på hemsidan har åtminstone de jag känner tyckt var jättebra, allting går typ bra nu känns det som.. ♥

Igår var jag med min älskling, först var vi hos han, sen åkte jag med mamma in till Borås och handlade och så, sen åkte vi och hämtade Johan så åkte vi ner till mig, och så hade vi det jätte mys med ett långt maraton av "the prince and me" filmerna, 4 filmer på rad! :)

Imorgon vet jag inte hur det blir, antingen kollar jag på Johans träning, eller så kanske jag följer med min bror till ljungby och kollar hockey, vill göra båda.. ångest!!!

Menmen, bilder ifrån veckan kommer någon dag, men orkar inte idag..
Ha en bra kväll!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0