07:09

Godmorgon!
Klockan står på 07:02, och jag är redan klar med allt, plus att jag fick en 45 minuter lång sovmorgon (ofrivillig dock) haha! nej, men det var skönt och behövligt!! Nu ska jag snart packa ner min dator och laddare i väskan och sedan dra mig upp till rångedala för att ta bussen till skolan, blir kanon! :)
I eftermiddag ska jag nog försöka plugga ännu mer när jag kommer hem ifrån skolan, måste försöka få klart så mycket som möjligt ju, för nu är det bara 5 skoldagar kvar (6 st om man räknar med denna då), och sen är det lov 1 vecka och praktik i 5 veckor! de blir as kalas!

Ringde förresten en praoplats igår, jag har ju två veckor kvar att fylla ut, och ja, får reda på det imorgon eller på måndag, hoppas på det! när jag har alla platser spikade så kommer jag berätta för er hur det kommer se ut framöver :)
Sådant bra ordspråk!!
Förresten så ska jag nog påpeka att nästan alla bilder jag lägger upp nu för tiden är ifrån Google! :)
Ha en bra dag! PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0