10:07

Godmorgon!
Jag har varit vaken sedan klockan sju, men fick mig iallafall två timmars sovmorgon idag det var skönt och välbehövligt! :)

Nu har jag iallafall ätit frukost, tagit på mig kläder och "fixat" mitt ansike, eller ja jag använder en produkt som heter "pure active exfo brusher" den ska iallafall hjälpa till att motverka finnar och sånt, haha!

En sån här använder jag! :)

Iallafall vid 12.30 ska jag åka med en buss in till Ulricehamn, för idag är det åter igen dags för ett möte. Men idag ska Johan följa med, så jag möter upp honom på bussen :) Efter mötet ska vi in till Borås för att åka upp till min bror, han har en "förfest" typ, eller ja han och hans kompisar ska dricka lite innan vi ska ner till Hockeyn, så vi ska upp dit för att fördriva tiden, och dricka cola, haha! kommer bli roligt ;) 

I helgen vet jag inte vad som händer faktiskt, det märker vi! :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på tv, ha de bra!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0