a story to tell

Godmorgon!
Jag sitter i skolan, försov mig lite, men kom bara ca 10 minuter försent, SOM TUR ÄR! Vi har precis läst i våra engelsa böcker, och ska snart börja skriva våra berättelser igen, men jag är klar! *stolt*

Idag slutar jag 11.20 och då ska jag ta bussen till ulricehamn. Ska på ett möte kl13 :) blir nog intressant tror jag, sen efter det ska jag vänta tills min fina pojke kommer vid 15 typ.. Då ska vi äta, och sen får vi se :)
Vid 1645 börjar hans träning, och då ska jag ta en massa kort på honom, som ni antagligen får se, om det blir några bra vill säga!
Nej, ska kolla igenom min berättelse nu, hörs senare. PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0