amazing

Hej på er!
Jag sitter här hemma, borde egentligen plugga, men jag har sån otrolig mensvärk så jag kan inte.. sitter med en värmekudde, ett stort glas med juice, och så pratar jag med den bästa av dem alla på msn, min Johan!♥
Han är så underbar, innan idag sa han till mig såhär:
- Du, jag måste säga en sak.. alltså det här låter jätte elakt...
- Vi satt och pratade om Alkohol innan i skolan, och jo jag visste det innan, men nu är jag helt säker på att jag vill spendera hela mitt liv med dig♥
Så jävla söt! Du är helt fantastisk hjärtat!


blir bara en massa gamla bilder nu för tiden - jag vet - men det får va så, för vi orkar inte ta nya, haha!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0