busskort

Hej!
Jag har varit vaken en stund, eller kanske en halvtimma eller något, men är så himla trött! Dock har jag så otroligt svårt att somna om på morgonen när det är ljust ute, vet inte varför eftersom jag har en rullgardin... menmen!

Tänkte berätta lite om gårdagen! :)
Först så åkte jag med halv 12 bussen in till ulricehamn, på bussen mötte jag upp min Johan också. När vi kom in till ulricehamn åkte vi upp till Johans syster och hennes kille, och var där, vid tio i 2 körde han ner oss till centrum och vi gick till vårat möte :) det var ett otroligt onödigt möte och ja, vi var där en kvart typ, haha!

Efteråt tog vi en buss till Borås, och där bytte vi till en annan buss och åkte bort till Ica Maxi, de har jättebilligt godis där nu, så vi köpte ca 2 kilo tror jag, kostade 80 kr, för två kilo!! det är så jävla billigt, de kostar 70 kr/kilot i en annan ica butik, så det var ett bra köp! Sen köpte vi varsin dricka och lite sånt :) 

Sen tog vi en buss upp till min bror, och så var vi där ifrån strax efter 16 till 18:20 någonting, var jättekul, tills vi var på matchen och jag insåg att mitt busskort är borta... hoppas som fan att det ligger hos min bror annars vet jag inte vad jag ska göra, för jag måste ju ha det när jag har praktik sen :( Annars, får jag ta och åka till skolan en dag och fixa det, undrar om det är stängt på loven? jag vet inte.. får väl åka dit och kolla eller något.. ah, vi får se! :)

Nu ska jag gå och göra frukost, och gå upp med till min fina pojkvän så han får frukost på sängen, för det är han värd!♥
Ha en fin dag!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0