Dance so good

Godmorgon bloggen!
Jag sitter i skolan, åkte in lite tidigare för att hinna plugga lite mer på det vi skulle kunna tills idag :) Och sen glömde jag ladda min mobil inatt så fick åka in tidigt för att göra det också.. hihi!
Idag ska jag och Nelly i min klass då åka ut till Viskafors där vi ska prata lite om John Bauer Borås och så, blir skojj! framförallt eftersom min kusin går i 9an på den skolan :) hihi!
I eftermiddag har jag naturkunskap, ska redovisa en grej, och jag hoppas det blir braaa! vore skönt att kunna få ett bra betyg på denna uppgiften med, för då har jag större chans att få VG! :D vore kul att få det, öfr jag älskar naturkunskap!!
I eftermiddag ska jag antingen direkt hem till min fina pojkvän, eller så ska jag fika med en vän först :) vi får se hur det blir!
Jag uppdaterar mer i eftermiddag, när vi är tillbaka i skolan! :)
PUSS!

Har du en annan åsikt?
Postat av: Emelie

Hoppas du får en bra dag! =D

2011-10-11 @ 09:25:40
URL: http://emellay.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0