finally

Godkväll!
Jag sitter hemma, ska nog gå och fixa maten snart, är så otroligt hungriiig! Så, ja, maten måste fixas snarast! Annars ikväll ska jag bara duscha och prata med Johan, sen ska jag väl sova (:

Imorgon är det skola först, såklart. Sen slutar vi tidigare på eftermiddagen för vi ska bara gå igenom vad vi gjort under hösten, för det här blir sista naturkunskaps lektionen faktiskt. Vi har ju denna lektionen, men den är det ju lov och sen har vi praktik i 5 veckor och sen är vi i skolan typ 2 veckor eller något, och vår lärare är gravid med så det vet ju ingen när hon får sitt barn (:

Efter skolan ska jag och Johan (äntligen) åka och hämta hans present! sen ska vi köpa övningskörnings skylt och efter det ska vi hem, för jag och mamma ska åka och köraa! :D Längtar riktigt hihi!

Nej, nu ska jag göra mat, vi hörs imorgon!!
Sov så gott allihopa!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0