Get it right

hallååå på er! :)
Jag har precis börjat skolan, sitter nu och väntar på våran lärare som ska prata med oss om någonting, hehe :)
Idag slutar jag vid 11.20, så ska jag dra ner till stan och kolla på lite grejer, blir toppen! Sen ska jag möta upp min fina pojkvän en snabbis och ge honom en puss, och sedan tänkte jag ta och åka hem!

Tror det här blir en bra dag, även fast jag är super trött och har ont i huvudet för jag var vaken i ca 2 timmar inatt - jävla hundar - men jag har ändå en bra känsla, vilket är skönt!

Nu ska jag sätta mig och lyssna på "Get it right" med Glee, och så länkar jag låten här lite senare!
Ha en bra dag, och så hörs vi senare! :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0