Greek

Hej på er!
Idag hade jag en kort dag i skolan, slutade 10, efter vi var klara med idrotten då alltså, så hade inte med mig någon dator, sen åkte jag upp till mamma och så åkte vi hem vid halv 1 :) Väl hemma så gick jag och la mig och sov i en två timmar, sov max 3h inatt nämligen, så jäkla jobbigt!
Iallafall, på idrotten så hade vi badminton/pingis/tennis, jag och Simon i min klass spelade badminton från kl 9 till 10, så jäkla kul! det är roligt att möta någon som är lika bra som en själv om inte lite bättre, men iallafall vi fick en massa beröm från vår lärare, så hon började lära oss lite regler och sen fick vi träna på "Clearing slag" (stavningen är jag iiinte säker på!) men ni vet när man ska slå långa och höga "bollar" till motståndaren. Iallafall, det var jättekul! dock så är det här min sista idrottslektion som jag har innan 16e December! för nästa fredag har vi studiedag, och sen har vi lov och sen har vi APU i 5 veckor, känns tråkigt faktiskt!!

Bild lånad från google!

Nu sitter jag hemma hos min fina Johan, ska spendera natten här, men imorgon kommer mamma och hämtar mig vid 8:30, vi ska åka och hälsa på min underbara pappa! Dock att vi måste åka så tidigt är inte så roligt.. haha!
Min sötnos hjälper sin mamma att mocka(de har får som de ska hämta hem imorgon), så jag sitter själv och tar det lugnt, har sån huvudvärk! och så tittar jag på en tvserie. Jag gillar't! Nej men jag tror den här helgen blir bra, morgondagen kommer bli tuff, men när jag kommer hem igen finns Johan här, och det är skönt!

Den här tvserien tittar jag på, åter igen en bild ifrån google!

Känns som att detta blev ett långt inlägg, men det känns bra, behöver börja blogga mer, men tycker Blogg.se kan skaffa en app till Android mobiler också, hade varit awesome, vore mycket enklare att blogga då ju (:
Förresten, imorgon tänkte jag börja med mitt projektarbete(skulle egentligen börjat för läääängesedan, men kommer inte igång, men nu är det ett måste! ska "snart" vara klar, nej men vi ska börja redigera filmerna efter jullovet..) jag tänkte fråga om ni har några idéer, vi måste göra en film, av något slag.. kom gärna med förslag som sagt! :)
Nej, nu ska jag kolla vidare på "Greek" och så hörs vi senare, eller imorgon!
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0