haloween dag

Hej!
Jag sitter i skolan, har lunch just nu (:
Idag är det haloween dag, men typ inga har klätt ut sig ;) Jag kom till skolan utan att ha klätt ut mig, men sen övertalade en tjej i min klass mig att jag skulle låna kläder av henne och klä ut mig, så här sitter jag, iofs har jag bara strumpbyxor och en klänning, men ändååå! ;)

Idag efter skolan så kommer min mammis och hämtar mig, och så ska vi åka ut till gamla r40 och så ska jag Köra hem!! hjärtat mitt ska också åka med, kommer bli intressant! ;) haha, nej men han är jättenervös, haha! jag tycker bara det ska bli kul att få visa att jag faktiskt kan! :'))

Nej, nu ska jag gå till fotostudion och bli foootad, PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0