Have a great day

Hej!
Här har ni länken till låten förresten, klicka här!

Vi har precis haft rast, fast jag har inte gjort så mycket på hela dagen faktiskt, haha! mina planer till efter skolan har ändrats och ser ut så här istället: efter skolan sen så ska jag åka bort till almås, möta upp min fina pojkvän, och sen ska vi ner till stan och äta lite mat och mysa, jag ska även leta efter en ansiktskräm och lite annat, sen ska jag åka hem och min sötnos ska in till ulricehamn för träning!

Vi hörs när jag är hemma senare, okej?
Ha en toppen dag!

Har du en annan åsikt?
Postat av: Anonym



Hej! :)

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment



Ps: ni minns mig säkert från "modelbea"-bloggen

Lycka till! :)

2011-10-26 @ 17:34:02

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0