let's go bowling

hej bloggen!
Förlåt att jag inte bloggat på ett braaa tag..
Iallafall, mötet jag var på, var med Borås hockey's Kansli, om praktik där! :) Jag fick 1 vecka, och då skulle jag nog få stå med nere vid båset under två matcher! :'D det ska bli jätte roligt!
Igår hade vi bowling som idrott, var också jättekul, min andra serie gick jättebra faktiskt, fick ca 118 poäng, och de är tydligen jättebra för att vara "amatör" alltså inte träna bowling. Senare på eftermiddagen hade vi en liten föreläsning om fackspråk och uttryck, som vi ska ha prov på sen efter Jullovet.. Antecknade jättemycket, och jag  gjorde bort mig lite med..
Vi pratade om olika ord som vi skulle lära oss, och då kom ordet "spoiler" upp, och kan ju vara två saker, en spoiler kan vara en "vinge" bak på en bil, och det kan också vara att man avslöjar något man inte redan sett, tillexempel i en film eller så. Iallafall, så frågade min lärare vad en spoiler är på en bil och jag börjar direkt säga "ja men det är ju en sån som sitter bak på bilen och trycker ner däcken så man inte slirar" typ, något liknande sa jag iallafall, och HELA KLASSEN blev förvånade och bara stirrade på mig, haha! det var lite kul dock ;)
Vad som händer idag berättar jag i nästa inlägg tror jag! :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0