Maskerad

Godmorgon!
hur mår ni? Idag mår jag bra, har pyttelite ont i huvudet bara, men det ska nog gå över hoppas jag (:
Idag ska jag ta bussen vid 7 här ifrån, sen måste jag byta buss, och då hoppar Johan på den bussen jag byter till :) Trevligttrevligt, eller något... haha!

Förövrigt så har jag och Johan hittat våra maskeraddräkter vi ska ha tills på lördag, hihi! jag hoppas det iallafall, Johan ville ändra sig igår, men jag hoppas kunna tala honom till rätta, hehe ;) Vi hade varit så söta som det vi ska klä ut oss till (: Ni får veta senare när det är bestämt!

Nej, nu ska jag byta om, haha jag hittade en annan tröja jag vill ha istället. Vi hörs i skolan senare!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0