personligt inlägg

Hej!
Just nusitter jag på ett möte. Funderar på att berätta vart jag är, men helt ärligt så skäms jag lite för det. eller inte för att jag är där på mötet, utan jag skäms för vad som hänt, som gjort att jag måste gå dit på möten.
Jag vill förbättra mitt bloggande, jag vill sluta skriva om alla dåliga känslor och alla värdelösa inlägg som jag skriver. Jag vill lägga upp mer bilder, men jag hinner inte och jag orkar inte.

Det är så mycket som har förändrats med mig och i min omgivning på lite mer än ett år. Men idag och imorgon kommer de största förändringarna. (varför skriver jag det här ens? jag kan inte berätta för er vad som hänt, och varför ska jag då skriva sånt här?) Idag rättegång, och imorgon "flytt". Okej, så mycket kan ni få veta. men det är nog allt. jag är inte stark nog att berätta allt, och jag vet inte om jag vill att allt ligger ute på internet heller för den delen.
Snälla, ni som faktiskt läser min blogg(ni är typ 14 stycken), hjälp mig med vad ni vill att jag ska skriva om, vad ni vill se mer av. Så kanske det faktiskt blir lite lättare.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0