school comes first

Godkväll!
Jag har spenderat denna dagen med min fina pojkvän och med en massa plugg! Fick veta att jag fick ett av jobben som Elevambassadör i skolan, så fick med mig ett stort häfte jag ska kunna lite halvt utantill tills imon!!
Och som grädde på moset ligger jag efter lite, men fick gjort klart en redovisning som jag ska hålla imorgon iallafall, vilket känns bra! Sen imon ska jag nog försöka göra klart renässans uppgiften, och sen står väl alla mediekommunikation uppgifter på tur också.. Ja som ni förstår har jag inte riktigt tid för att blogga, och jag vet att jag suger på att blogga men just nu måste skolan komma i första hand, och jag hoppas ni förstår det.

Har du en annan åsikt?
Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min tävling där du kan vinna valfritt smycke för max 150 kr?



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-for-max-150-kr.html#comment

2011-10-10 @ 21:24:26
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0