Talk dirty to me

Hej!
Jag är klar med redigeringen av bilderna nu, så täntke fortsätta lite med renässans uppgiften tror jag, eller om jag fortsätter med en annan uppgift som jag fått av samma lärare, vi får se!
Om ca 35 minuter är det dags för mat, åh så gott! dock är det chili con carne, och det tycker jag inte om, men det är ju ris till, så jag äter det och gurka tänkte jag, är såå hungrig!
I eftermiddag är det naturkunskap som står på schemat, vi ska kolla igenom våra ekosysten och sen ska vi som inte redovisat göra det (inklusive jag då..) men ska nog inte redovisa inför hela klassen, vågar inte (a) hihi!
Efter skolan följer Johan med mig hem, efter idag så träffas vi inte föränn på fredag, shit! men det ska gå bra, hihi får ju träffas på morgonen iallafall, det är ju bra :)
Nu sitter jag här och lyssnar på Poison och låten "talk dirty to me" så jäkla braa!
Ska fortsätta nu, vi hörs senare!
PUSS

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0