De går bra nu

Hej!
Jag har tagit en liten paus nu, har kanske inte kommit så lång egentligen, men har åtminstone börjat med renässansen, och det känns bra! sen när jag ska äta så pluggar jag nog inte mer ikväll, men imorgon ska jag fortsätta har jag tänkt, och då ska jag först och främst göra klart renässansen! :) Det går bra nu!

Skulle egentligen jobbat imon dock, men jag sa att jag inte hinner, för nu måste jag sätta skolan först, får inte ens träffa min älskling, föränn kanske på fredag utanför skolan :( DET SUGER!! Men så kan det vara!
Nu ska jag skriva lite till på renässansen och sen ska jag äta mammas underbart goda köttgryta med ris, och sen innan jag lägger mig i sängen och bara tittar lite på tv innan jag ska kolla på two and a half men, nya säsongen, awesome!
Nej nu ska jag som sagt fortsätta skriva igen, PUSS PÅ ER!



Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0