övningskört

Hej!
Jag sitter hemma i min lilla säng, har så himla tråkigt!
Funderar på att städa lite, ser ut som faaaan, här inne, men jag måste rensa mina kläder för det får inte plats, haha!

Imorgon är jag ledig, så himla skönt! så nu har jag lov, hihi! Det känns så himla skönt faktiskt! Även fast jag bara är ledig imorgon, för hela nästa vecka vankas det jobb.. Men de där pengarna kommer att sitta finfint! 

Idag övningskörde jag ju, och Johan åkte med, det gick jättebra! klarade alla tre rondellerna och ja, allt gick awesome! 

Nej, nu ska jag kolla tv en stund tänkte jag, orkar verkligen inte städa..
Ha en bra kväll!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0