12.12

Hej på er!
Jag sitter i klassrummet igen, har hunnit med att äta, gå till kiosken och vara hos skolsköterskan! Skolasköterskan sa att det inte var något farligt med min hals, och att om jag har tur så har det bara varit ett virus som nu är påväg att gå över.
I eftermiddag tänkte jag ta mig en sväng ner till stan, kolla runt lite, behöver nytt shampoo+balsam bland annat! :)
Om 15 min börjar min lektion med Caj, vi ska ha medieproduktion, där vi just nu lär oss hur man använder retush på sina bilder, spännande!
Nu ska jag ringa till hon jag ska ha möte med imorgon, måste skjuta fram det en halvtimma! :)
PUSS!
Här har ni en bild som blivit retuscherad!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0