7 September 2011

Hej!
Jag sitter i skolan, slutar om en halvtimma, OJ vad jag längtar! Då ska jag gå ner en snabbsväng till matsalen och se om det går att äta någon mat, annars tar jag mina saker och drar mig bort till almås och möter upp älskling!♥
Ska egentligen ha redovisning nu, men jag och Simon är inte klara, så det gör vi nästa vecka istället :)
Efter skolan ska jag och hjärtat mitt ner till stan, ska köpa lite saker, bland annat ett par byxor som jag bara MÅSTE visa er! Sen har jag bestämt mig för att försöka lära mina fötter att gå i högklackade skor, för det är så jävla snyggt ju!
Nej, vi hörs senare eller något, PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0